Inte förvånad

Skulle inte förvåna mig om det blev så att jag umgicks med Helén alla dagar denna vecka.
Har haft en väldigt fin måndag med firande av Heléns körkort, otroligt god middag (smörkokad lax!) lite pluggmys och skit snack. Kan knappast bli bättre trodde jag! Men ack så fel man kan ha!
När jag väl kommit hem så började vi genast att inse att tisdagen inte borde bli sämre! Och kom snabbt fram till att det blir övernattning. Great! På tisdagens schema står alltså: Skola och sedan direkt hem till Helén och äta Våfflor till middag. Sedan blir det dock hårdpluggning som gäller. Men det får man ta! Hellre att man gör det två st än att sitta hemma och inte fatta något!

Annars har jag påbörjat en pencillinkur och hoppas på gott resultat :)




TRAFIKANTPROVET ÄR AVKLARAT! Hoppas verkligen att det gick bättre än det kändes........
Nu är det bara PA100, Nk A och EU:n som borde tas om hand om.





Sist men inte minst så saknar jag mamasen, pappsen och lillasyrran otroligt mycket :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback