Gott och blandat

Nyår var riktigt lyckat måste jag bara berätta! :) Kul att mina vänner kom bra överens med kim, och kims vänner. Det var en trevlig kväll för det mesta, lite små missöden, men det är sånt som man får ta! Man får ju erfarenheter iaf! :)
Tolvslaget firades ensam med Kimzi, vi promenerade in till stan och vännerna hade sprungit i förväg för att hinna i tid. Men jag och Kim tog det lugnt för vi hade ett väldigt viktigt, trevligt, fint och bra samtal. Men det var mysigt att få vara ensam med honom också.

Det har inte blivit så mycket tid med älsklingen på sista tiden, det har varit mycket plugg och andra aktiviteter för min del. Men hoppas på att hinna träffa honom mer nu när skolan börjar igen och man komma tillbaka till vardagen. :)

Har så mycket planer för framtiden nu också. Hoppas på att allt blir som de ska... Som jag vill...

Har gått och blivit sjuk nu också, men kanske lika bra att göra undan det innan skolan börjar. Tur jag är hemma i Dorotea och blir omhändertagen då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback