USA - Irak

Spännande konflikt det där. Mycket intressant. (Eller?)
Ja, håller på med en konfliktanalys just nu. Internationella Relationer är inte den roligaste kursen jag läst måste jag erkänna (hoppas inte Mats läser detta och ger mig IG... ).

Har inte jättemycket intressant att komma med just nu. Men tänkte bara höra av mig till er alla (hehe, ni är ju några stycken trots allt.. HAHA) och berätta att jag lever och mår bra! (Eller?) Nej, nu ska vi inte va såna. Jag lever ju och jag tror att det räknas som bra.

(Mina skämt i detta inlägg, alltså allt som står i paranteser.. Utom det här.. är nog inte så roliga som jag tror att de är! Klockan är ju trots allt mitt i natten..)

Helgen ser fullproppad ut som vanligt. Tur jag inte bestämde mig för att åka hem till mamasen, fast det känns lockande, jag hade aldrig hunnit det! Det blir städning, pluggning (Nk B (HJÄLP JOSSAN), Pa100, Nk A (HJÄLP MAMMA), Samhälls och möjligtvis lite EU), träffa Kim, Ev. lunch med fina systrar + marcus  om de är intressrade, tvätt och för att inte glömma det allra viktigaste VILA (hur nu de ska hinnas med?).


Kommentarer
Postat av: mamasen

hej och hå! det där grejar du om du bara tar en sak i taget:) Antar att du inte vill höra det en gång till;), men tyvärr är det det enda som hjälper om man inte ska bli galen,hahahaaha:) Puss

2010-02-04 @ 06:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback