Svininfluensan? Kanske, kanske inte.

Hejsan svejsan världen!
Nu i dessa tuffa tider så har Myh gått och blivit sjuk. Stackars bästa vännen. Hon kanske har fått svininfluensan, men inget var helt säkert! Hon bloggar iaf om det på vk.se. Klicka här för att komma till hennes blogg.

Hon har redan blivit till frågad om att blogga om det, vilket hon gjorde. Men nu har dom även frågat om hon vill ställa upp på en intervju. Vilket hon tackade nej till eftersom att det inte är 100% säkert att det är svininfluensan!
Men men, om ni känner er oroliga för att få nya flunsan kan ni ju kika in på hennes blogg så blir ni nog lugnade!

Nu till något roligare!
Hrm.. Frågan är ju vad man ska skriva då :D


Vi ska se Män som hatar kvinnor idag. Tror den kommer va skit bra. Hade tänkt se den igårkväll, men den va nästan två och en halv timme lång så vi gav upp. Vi ska se den idag på dagen istället. Någon som sett den?

Igår såg jag och Kim på massa gamla godingar, Fucking Åmål och Hipp hipp hora bland annat! Det är så sjukt roligt att se på såna filmer. När man kan replikerna och allt som kommer hända i filmen. KUNG.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag och jonnie såg den när jag var i stan sist. Bered dig på att blunda säger jag bara. Den är väldigt rå.

2009-09-05 @ 12:35:21
URL: http://lisaf.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men lilla Anna jag kan juh alla filmer utan till juh <3 Miss you<33

2009-09-09 @ 18:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback