Söndag............

Den vanliga söndagsångesten infann sig väldigt tidigt. Närmare bestämt redan när jag klev upp vid halv tio. Suck säger jag bara.

Idag har jag iaf pluggat väldigt bra, och handlat också. Gjorde även ett försök att fara ut och cykla med Jossan men det blev för besvärligt till slut. Vilket var väldigt synd.

Men imorgon blir det middag på stan och bio iaf :) Känns väldigt trevligt.

Just ja! Min fina lillasyster hade skrivit en kommentar så jag tänkte svara på den:
Elin, de va ingen dikt det är en låt. Klicka här så får du höra den :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeeeeeeeej du glömde ju ta kort på biobiljetterna, då hade det kommande blogginlägget om "våran dag på stan" blivit fulländad.. haha :) Tack för en trevlig kväll!

2009-09-28 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback