Mössor, kartprov och misslyckad sockerkaka.

Idag var det studentmösseprovning. NAJS säger jag bara. Beställde mössa, läderöverdrag till mössan, champangeglas och en fin guldpenna att skriva i mössan med. Herregud vad taggad man blir säger jag bara. AAAAH.

Annars va dagen rätt dryg. Fy. Lång.
Och nu sitter jag och nöter Europakartan. Och inte ens har jag en lyckad kladdkaka att äta heller. Den bara flöt ihop när jag skulle vända den. SUCK.
Men men, nu ska jag fortsätta nöta!



Just ja. Glömde säga att jag blivit riktigt förkyld :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

det var på mitt champagneglas som jag skar upp benet på. SÅ PASSA DIG! haha

2009-09-15 @ 22:06:04
Postat av: Sanna

Kooosta maaassa peeeengar D:

2009-09-17 @ 17:38:06
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback