Mys

Haft en underbar dag/kväll med finaste Myh. Saknat henne som sjutton. Var länge sedan vi sågs p.g.a. influensan och lite andra små förkylningar.

Vi har gjort om min design ikväll. Ska fortsätta leka lite i photoshop och fixa lite. Leta typsnitt och sånt, men det är småsaker liksom. Jag är nöjd iaf :) Älskar färgerna. Och ja, jag kände att jag ville bjuda lite på mig själv, där av den ofattbart snygga, fantastiska bilden på mig i headern. Hehe.............. Minnen säger jag bara.

Jag och Myh satt och kollade igenom massa gamla bilder ikväll. Från förra året. Hur kul som helst. Det va mycket som man glömt kan jag lova. Fick oss många goda skratt.

Sen måste jag även nämna att min fina vän Erika Selin gick vidare i idol ikväll! Helt ofattbart. Vi röstade som tokar, och var så himla nervösa när dom läste upp vilka som gick vidare! Skrek och grät om jag ska va helt ärlig. Helt underbart!


Nej nu ska jag hoppa i säng! Imorgon kommer Lisa förbi, och sedan ska jag även plugga imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: mamasen

det blev jättefint! gillar frisyren:) lite galet så där,kram

2009-10-03 @ 09:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback