Erkännande

Jag måste erkänna att allt inte har varit helt okej senaste veckorna. Allt har känts jobbigt. Det beror såklart på skolan. Lärarna är inte helt okej i huvudet ibland. Allt är inpressat på samma vecka liksom. Sen kommer det en lugn vecka. Sen kommer en sån där vecka där dom lägger in sju olika saker igen. Och jag har faktiskt ganska stor press på mig själv, och jag jobbar på det. Jag lovar att jag jobbar på det. Men det är inte lätt. Jag kan bara göra mitt bästa och då får det gå som det går. Jag försöker intala mig själv det.

Stressen har visat sig i form av migrän och illamående, och nu har det blivit en mycket välkommen lång helg för mig. Jag orkar bara inte skolan just nu. Och jag ska hem till Dorotea. Jag längtar hem så mycket. Saknar mamma, pappa och lillasyster så mycket. Behöver verkligen en såndär superkram från världens bästa mamma just nu.

Jag försökte plugga på webbprovet, men det har inte gått så bra. Det var svårare än väntat. Tur att man har helgen på sig.
Mattenationella är över dessutom. Det är otroligt befriande måste jag erkänna. Att veta att jag inte kan göra något för att förändra resultatet längre.

Ja, jag vet inte riktigt vad det här blev för inlägg. Men skitsamma. Nu ska jag packa, sen fortsätta göra instuderingsfrågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback