Sovmorgon

Japp, det är på onsdagar jag har sovmorgon till kvart över tolv. Men jag var uppe redan kl sju imorse. Så nu har jag hunnit tvätta, städa, diska, duscha, packa till sthlm och det är ändå två timmar kvar tills jag ska dra mig till skolan! Helt fantastiskt.

Det är sånt som måste fixas när man har flyttat hemifrån, och det blir ofta att man måste offra sovmornar och liknande för att tvätta. Finns det ingen annan tvättid får man ta det som finns. Speciellt när man måste ha kläderna tvättade en viss dag om man ska bort.

Hade tänkt hinna äta lunch hemma innan skolan också, och det ska väl inte vara några problem. Slutar tidigt idag också, så jag kan äta en tidig lunch hemma. Eller egentligen slutar jag inte tidigt, men det är en föreställning från två till fyra som jag tänker skita i. Går hellre hem och gör allt som måste göras hemma.

Ja, på fredag bär det av till Sthlm. Känns spännande och lite jobbigt. Men jag ska försöka ha kul iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback