Sanningens ögonblick

Det sitter jag och kollar på just nu. Äckligt, hemskt, bra, facinerande och pinsamt på samma gång. Men det är så att man inte kan låta bli att titta.

I helgen har jag haft fullt upp, älsklingen har ju fyllt år så att det har varit mycket stök och bök. Men nu är jag iaf hemma i min egen lägenhet, ensam och tar det lugnt. Har städat och handlat nu på kvällen. Är ju tvungen att ha frukost för i veckan, så det var bara att pallra sig ner på affären.

Just nu känner jag mig ensam i den stora världen, och jag hatar att vara ensam.

Har även fått nya skor av min mamsi. Ni vet såna där race marin som alla kommer ha om en vecka. Dom prickiga blev det. Om de finns kvar när jag får lön så funderar jag på att köpa ett par gula också. Jag älskade dom, men ville vara mogen och köpa ett par mörka så de inte blir skitiga så fort. Aja, vi får se om de finns kvar.

Nästa helg kommer PM hit, eller hon kommer redan på torsdagkväll. Vi ska ha jätteroligt hoppas jag :) Har inte setts sen i höstas, och det är så kul att det äntligen blir av nu. Känns jätteskönt att fortfarande ha kontakt med någon från högstadietiden iaf.

Kommentarer
Postat av: Sanna Hahlin

Vi. Måste. Träffas! ):

2009-03-30 @ 00:34:31
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback