Tisdag

Igår var jag på stan med Myh, kom inte hem med varken fläkt eller present till Lisa, men men så kan det gå! Däremot fick jag med mig en ögnskugga och en ny tunika :)

Ikväll kommer lillasyster hit, saknar henne jättemycket! Nu när vi spenderat över tre veckor tillsammans så blir det ganska jobbigt att inte vara med varandra. Haha. Hon skulle egentligen komma imorgon, men jag och Kim har så tråkigt så vi sa att hon fick komma ikväll istället. Har handlat det mesta också. Förutom frukost för de dagar hon ska va här, men jag ska på affären innan hon kommer så det blir nog bra :)

Saknar mamma, pappa, Jossan och Lisa också!

Just de, har jag berättat att jag och Myh ska hälsa på Lisa i uppsala nästa vecka när vi är i sthlm? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback