Sista dagen för denna gång

Imorgon åker jag tillbaka till mitt. Så ikväll blir det lite fest hemma hos familjen forslund. Vi ska grilla, dricka drinkar (självklart de godaste drinkarna; alkoholfria!) och mysa sista kvällen jag är hemma. För denna gång iaf.

Idag har jag varit ute med Palleponken som vanligt, men även hunnit med att ta ut honom så han fick busa med Nisse, en annan hund. Har också ätit gobrunchen med Elin med en god macka och en bit mördarkaka.

Sitter och väntar på att mamma ska komma hem från jobbet nu, dom får semester idag. Så det är en till anledning till att fira! Vi ska väl ut och köra lite och handla lite som vi glömde igår. Annars blir det bara att slappa, fixa oss fina och invänta kvällen :)

I veckan måste jag föresten ner på stan och shoppa lite INNAN sthlmsresan. Jag som hade tänkt shoppa allt där, men kom på att jag kanske behövde lite saker redan innan. T.ex. nya legging och nackellacksremover. Säkert något annat också!

Nu ser jag mamma i fönstret. Hörs senare då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback