Intressant

För att lyckas få till ett intressant blogginlägg som alla orkar läsa så måste man ju ha något att skriva. Det måste hända något i ens liv så man har något att skriva om.

Jag orkar inte skriva vad jag åt till frukost eller vad jag hade i min smoothie, för det orkar man inte läsa om. Eller?

Men någon kanske vill veta vart jag hållit hus under mitt blogg uppehåll?
Jag har varit i Dorotea, jobbat och varit med familjen, var i stugan en sväng också och nu är jag tillbaka i Dorotea. Gör inte så mycket på dagarna, håller ordning i huset, ser efter lillasyster, är ute med hunden, övningskör, och bara latar mig. Jag har sommarlov helt enkelt. Fast jag "jobbar" ju just nu.

Nej, jag har absolut inget vettigt att säga. Vet bara att mamma och Myh blir glada av att jag uppdaterar lite?


Hör av er om ni vill ses föresten Dorotea-bor!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag blir också glad!

2009-07-05 @ 14:41:04
URL: http://lisaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback