Bilder

nu kommer lite bilder här, klicka och njut!


      

     

     

     


Kommentarer
Postat av: Sis

Hejsan!

Klart du kan komma med mamsi också. :) Ni är så välkomna!

Det är bara att ni kommer på torsdag kväll eller fredag. :) Vi kan plinga eller messa bara. Se bara till att jag är hemma :) så jag inte missar er. Jossan ska komma och hälsa på ikväll. :) Kram!

2009-07-29 @ 12:26:04
Postat av: Ida

Synd att jag jobbar den 6 augusti annars hade jag kommit. Kan man inte ses helgen efter då? :P

2009-07-29 @ 12:27:49
Postat av: Zandra

Söta bilder :) Snodde den med sigge på :) Hoppas allt är bra. Kul o ses igen sist.. Ha de kanon! Kramar

2009-07-30 @ 20:19:58
URL: http://byberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback