20

20 saker ni kanske inte visste

Jag har insett att min senaste kyss: kanske var den sista? vem vet?
Jag pratar: för mycket när jag ser på film
Jag avskyr när folk: röker
Min bästa vän är: Myhhhhh
Min första vän heter: Erika Selin
Kärlek är: väldigt bra
När jag borstar tänderna: måste jag alltid ha samma tandkräm, mår dåligt av alla andra jag testat!
När jag lagar mat: blir det oftast mums :)
Jag tänder på: humor
Jag är rädd för: mörker, män i garderober,

Den värsta känslan är: misslyckande
Den bästa känslan är: att krama mamma!
Jag är bäst på: att koppla ihop min dator! yeah!
Jag är sämst på:
att säga nej
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett lejon,  RAWUR!
Min mobiltelefon är: rosa
När jag vaknar på morgonen: måste jag alltid på toa
Just nu tänker jag på att: börja laga mat
Bebisar är: något jag vill ha i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback