Update efter måndagen

Hrm. Tydligen funkade inte länken till Petras blogg. Hoppas att denna funkar då: http://petrras.blogg.se
Där finns en underbar bloggdesign tävling som alla borde vara med i! :)

Iaf! Min måndag:

Träffade mamma imorse, mys! Fick skjuts till skolan. Härligt! Kom fram lagom i tid till matten. Blev inte mycket gjort. Men bara ett tal jag inte hann med. Kändes så slappt. Sedan hann jag inte äta lunch, för det var elevrådsmöte. Roliga diskussioner om Last man standing och ägg. Sedan sprang jag och Hannis iväg till fiket, köpte en macka. Och gick och pratade med ekonomiansvarige, tydligen skulle matersättningen ha blivit insatt den 14/1 . SKULLE INTE TRO DET? Ska kila iväg på banken imorgon efter skolan och kolla ett kontoutdrag.
Hade iaf engelska efter lunch, mycket mycket kul att komma dit och inse att jag var tvungen att göra himla bokseminariet idag!!! Inte förberedd alls kan jag lova. Suck. Fick iaf veta hur boken slutade. Hemskt.
Dagen slutade med en låång keramik lektion. Blev klar med min lilla gubbe, och hann börja lite smått med muggen. Det är kul!

Åkte buss hem idag. Världens migrän anfall. Tur älsklingen var med och hjälpte mig genom det. Han är underbar när jag har migrän :)
När jag kom hem blev det sängen och en nässpray. Najs. Vaknade en timme senare och hade världens halsbränna som vanligt efter sprayen. Nu har jag iaf hunnit piggna till lite och längtar efter att kl ska bli liiiite mer så jag kan sova för natten..

Hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: petra

sv: funkar perfekt! :) hihi

2009-01-26 @ 20:22:38
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback