mitt liv

Jag har bestämt mig för att starta en ny blogg. Ja, jag vet att jag kanske är ganska dryg. Men jag har bestämt det nu iaf.

Jag funderar fortfarande på hur mycket av mitt liv som jag kommer att skriva om. Än så länge verkar det som att det blir: skolan och att flytta hemifrån ung. Visst nu tänker väl alla "men det är väl ungefär hela hennes liv?" Nej riktigt så illa är det inte. Jag har en underbar kärlek, fantastiska vänner och "den perfekta familjen". Det är de tre delarna jag fortfarande inte är säker på om jag ska inkludera i min blogg. Iofs kanske det skulle vara intressant för er om min "perfekta familj", ni som inte upplever familjelivet på samma sätt som mig. Jag återkommer om det imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag ska se till att läsa duktigt, i alla fall! :D

2009-01-26 @ 02:20:59
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback