Himlen runt hörnet

Blev inget inlägg igår. Hade fullt upp helt enkelt. Hade foto på skolan t.ex. Det gick inte så bra som jag hade hoppats men har iaf en bild tror jag. Vi skulle ta reklam bilder i studion.  (Klicka på bilden för att förstora.)



Jag var även med Myh igår. Vi möttes direkt efter skolan och gick hem till mig. Åt mat, sjöng, skrattade, såg let's dance och snackade massa skit.

Idag ska jag plugga matte har jag tänkt. Det känns inte alls roligt, men det är inte länge kvar till provet, och jag måste verkligen få MVG på provet för att kunna peppa mig själv. Kunna hålla hoppet om ett MVG i kursen uppe. Aja, det går som det går. Vi får se!

Loggade in på Fronter idag (ett ställe där alla kurser är samlade, info m.m.). Skulle skriva loggbok för UF denna vecka och såg att jag fått ett meddelande av Terje, en av våra UF-lärare.
Det stod: Under hösten jobbade du på jättebra och var starkt bidragande orsak bakom att det vände för erat företag. Loggboken är också mycket bra. Personligt omdöme: MVG.
Detta made my day! Verkligen. Jag hoppade upp och ner inombords. För jag har verkligen kämpat gärnet, och nu tänker jag fortsätta att göra det också. För jag ska ha MVG. JAG SKAAAAA HAA DET!!

Ja, tänkte bara säga att om ni följer min blogg kommer ni snart märka vilka höga krav jag har på mig själv när det gäller skolan. Jag har ingen som pressar mig eller skulle tycka att jag var dålig om jag inte fick MVG, förutom jag själv. Men det räcker gott och väl. Jag vet inte var dessa höga krav kommer ifrån, men de finns där.  Och om ni någon gång tycker att jag har gått lite för långt får ni gärna säga till. Varna mig liksom.

Kommentarer
Postat av: Myh

åååh grattis vännen =D du är bäst!!!!! Så duktig sååå =) puss!! <3

2009-01-31 @ 13:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback