Ett diadem

Ska jag köpa när jag far på stan nästa gång! Helst ett vitt :) vet inte varför, men fick värsta lust att ha ett vitt! Typ.

Dagen har varit allmänt dryg bara. Började med jättelång sovmorgon, skönt faktiskt. Men det blev värre. Hade engelska och skulle göra en himla diagnos.. ååååh. Har fortfarande ångest över hur jäkla dåligt det gick. Usch. Aja, hoppas på att jag har mer än hälften rätt iaf. Suckish.  Sedan foto.. aaah.. säger inge mer typ. Var med Olivia och Sussi. Trodde att jag fick bra bilder, men det visade sig att dom sööög. Ljuset var heeeelt.. När jag la in dom på datorn.. åååh. Måste typ fråga sussi om hon ställer upp på nya på fredag.

Nu ska jag försöka ta lite porträtt bilder på älsklingen som jag kan ha i min portfolio. Hoppas att han ställer upp bara... öööhh.. Ja, typ. Det kommer han nog inte men. Ska även ta lite bilder på mamma och elin när jag åker dit i februari. och fråga om jag får ta bilder på Myh på fredag! :D Höhö. Värsta kreativ jag kände mig idag faktiskt. Måste ta för mig mer på fotot, vill inte bara få g i kursen. Hrm....

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Hej !:) Är du intresserad av bloggdesign? kolla då in min blogg =)

2009-01-29 @ 03:15:32
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/
Postat av: Jossanpossan

Jag tror att jag har ett vitt diadem i storuman som du kan få :) om det inte försvann i flytten bara. ska kolla i helgen när jag far dit :) du får ta porträtt foto av mig om du vill, men jag kan inte garantera bra resultat haha

2009-01-29 @ 07:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback