Utmanad!

Jag blev utmanad av Emilia och måste härmed skriva 8 fakta om mig själv. Här kommer det.

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du kommer att utmana.

1. Jag lyssnar nästan aldrig på musik. Endast vid bil-/bussfärder.
2. Jag har lyckats bryta den hemska vanan att bita på naglarna!
3. Jag har förstört mitt hår och bestämt mig för att sluta färga det! (Endast slingor när utväxten är längre än 5cm)
4. Jag är sjukt dålig på att släcka lampor, jag glömmer det alltid.
5. Jag har sett alla säsonger av Top Model USA, Kanada, Skandinavien och Australien.
6. Jag ÄLSKAR chilinötter. Köp det till mig om du vill vara snäll!
7. Jag är söt.
8. Jag duschar ca 3ggr/dag.

Här kommer dom åtta som jag valt att utmana: Myh, Lisa, Marica, Sanna, Ida, Johannis, Malin, och Kimzi.

Kommentarer
Postat av: Marica

Nu har jag gjort :) pussen

2009-02-05 @ 10:53:14
URL: http://marojka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback