Trött

Längtar faktiskt till imorgon så jag får laga en mysig god middag och bara mysa hela kvällen :)

Måste bara säga att jag har världens bästa älskling som alltid ställer upp för mig. Och världens bästa mamma som man kan prata med om allt också!

Btw så har min mobil redan blivit klar från lagningen så på söndagkväll kommer Jossan förbi med den :) Superlycklig blev jag när jag fick veta detta. Äntligen kommer jag kunna prata med mamma när jag går hem från skolan igen! UNDERBART!

Och sjukt vad mycket jag saknar min mamma! Nästa helg kommer att bli toppen. Far hem på fredag, sen blire väl mys med let's dance på kvällen då. På lördagen ska vi ta en lite trip till strömsund och gå på dollarstore och kika på saker till lägenheten. Sen åker jag nog hem på måndagmorgonen. Tror jag ! :) Sedan blire ju i princip hela sportlovet med familjen! :) Helgen kommer mamma, pappa och elin hit. Vi ska sova en natt hos mormor, sen fira jossan. Sedan ska lillasyster spendera lovet här, vi ska fara och bowla och mysa :) på onsdag åker vi hem till dorro är där resten av lovet :)
Åååh, jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Sanna H

Vi måste ju ses någon gång på sportlovet då! :D Haoppas du har det bra! :) Puss!

2009-02-14 @ 14:18:35
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback