Migrän

Jag måste bara säga att jag är ruskigt less på att folk ifrågasätter min migrän! Jag blir riktigt less på att folk inte tror på mig, att folk tror att jag ljuger om en så jobbig sak.

Jag har migrän, får anfall kanske två gånger/månad. Och jag har vanlig huvudvärk ett antal gånger också. Jag har fått detta diagnotiserat av en läkare, och jag skulle verkligen aldrig använda denna som en ursäkt att skolka.

Jag vet att många använder huvudvärk som en alldeles utmärkt till att skippa lektioner, dra sig undan och bara inte bry sig om saker. Och det är nog därför folk ofta tvivlar på mig när jag inte är i skolan pga huvudvärk/migrän.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Okej vilka idioter dom måste vara då, dom ska inte döma dig om dom inte känner dig!

2009-02-03 @ 16:27:30
URL: http://isaidbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback