Less

Vet inte riktigt vad jag är less på. Det är väl i princip allt egentligen. Mest på att jag har matteprov på tisdag och det känns inte som att jag har rätt kunskaper i mitt huvud för att klara detta så bra som jag skulle önska.

Less på att melodifestivalen inte hade någon bra start också. Tur att rätt personer gick vidare iaf!

Ganska less på personer som inte håller vad dom säger också.. Det är riktigt irriteraden.. Jaa.. Jag irriterar mig på många människor just nu. Denna vecka har varit en jobbig vecka, folk har inte gjort mig till lags känns det som.

Inte less på min mamma och min älskling iaf. Som alltid finns för mig och försöker få mig att må bra när jag är nere. Tack för det. Jag älskar er! :)

Längtar även efter min söta lillasyster! Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna H

Ibland så är världen inte så jäkla medgörlig bara! Det kommer att vända. Puss på dig! <3

2009-02-07 @ 23:59:54
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/
Postat av: mamsen

försök fokusera på dig själv och det du gör och slösa inte din dyrbara energi på att reta upp dig på vad andra gör. det är deras bekymmer :):) Försök skratta åt det mesta och gå vidare framåt . Puss till dig . / mamsen

2009-02-08 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback