Dom har gjort det igen!

Stod nyss i duschen en kvart och tänkte lite. Mest på vad jag skulle skriva i detta inlägg.

Dom har lyckats igen, lärarna.
Vi har haft det mycket mycket slappt hela tvåan, och nu har vi helt plötsligt ett prov och tre inlämningar på samma vecka. + UF då som vi inte ens ska börja prata om. Det förtjänar ett eget inlägg, och en egen kategori.

Iaf; den kommande veckan har jag iaf extremt mycket i skolan (jämfört med året som varit).
Fotoprov på onsdag, fotouppgift som ska in på tisdag senast, en krönika som ska in på fredag och en engelska novell(?) som ska vara klar någon gång i veckan.+ att jag har en engelska uppgift som jag nyss insåg att jag glömt att göra! SKIT OCKSÅ. Det finns dessutom de i min klass som har ett matteprov på tisdag, jag är dock inte en av dem som tur är.

Jag förstår inte hur svårt det kan vara att prata ihop sig om när såna uppgifter skall läggas. Så att det inte infinner sig på samma vecka eller ibland till och med samma dag.

Kommentarer
Postat av: Lisa

säg till om du behöver hjälp med fotogrejerna :)

2009-02-16 @ 00:35:12
URL: http://lisaf.blogg.se/
Postat av: Lisa

eller nått annat för den delen :)

2009-02-16 @ 00:35:47
URL: http://lisaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback