Alla hjärtans dag närmar sig med stormsteg

Ja, på lördag smäller det. Men vad ska man hitta på?

Jag känner mig faktiskt lite sorgsen när jag inser att jag och min söta pojkvän bara kommer sitta hemma som vilken lördag som helst och se på tv. Ingen av oss har råd att köpa en fin middag, biobiljetter eller några söta presenter till varandra. Nu låter jag självklart som världens bitch som tror att alla hjärtans dag handlar om presenter och sånt. Men det är ju faktiskt en del av dess charm, och alla som säger något annat ljuger!

Vad kan man då hitta på som tillåter att plånboken ligger kvar i väskan? Hjälp!


Kommentarer
Postat av: Sanna H

Aww. Collage är alltid sött? :D

2009-02-10 @ 19:00:14
URL: http://korkadtomochglad.blogg.se/
Postat av: Sys

Rå om varandra bara lillasyster :) Det behövs inga massa sådant som presenter, de viktiga är att man ägnar sig åt varandra. Om man har råd kan man köpa något gulligt till varandra men så behöver det inte vara. Mys framför en film, kramas och ta bort datorn/mobiltelefonen för en dag :) Njut av dagen och ät gelehjärtan sys. Hoppas du har det bra. Kram :)

2009-02-11 @ 22:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback