berg- och dalbana

upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner upp och ner och upp igen

försöker att koncentera mig på att skriva min bok (pa100), men det är så mycket annat i mitt huvud som ligger och gror. vill ta tag i allt på en och samma gång, få bort allt, fixa allt, lösa alla problem, hinna med att vara med allt och alla samtidigt, kunna vara med rätt folk, säga rätt saker till alla, och samtidigt hinna skriva min bok, hemprovet i nk b, "rapporten" till nk a, och bli nöjd med resultatet i alla saker jag gör. hinna med att ta hand om mig själv samtidigt också, för det får man inte glömma. jag måste göra så att jag själv mår bra och att jag själv blir lycklig, samtidigt som jag ska se till alla andras behov och göra alla andra nöjda och glada.

vet inte vart jag vill komma med detta, förutom säga till er att jag inte riktigt orkar med just nu. jag är gladare än någonsin men samtidigt så finns det mycket som gör att jag bara vill lägga mig under täcket och slippa höra allt tjat och hur besvikna folk är.

livet är som en berg- och dalbana helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: mamasen

Du är söt:) älskar dig

2009-12-06 @ 20:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback