Tack

Tänkte passa på att säga tack till familjen för de fina presenterna, och tack till Sanna för de underbara blommorna, och tack till Ida och Margot för den fina presenten, och tack till alla andra som sa grattis till mig.

Just nu är jag påväg till Umeå till svärföräldrarna över helgen. Har inte varit där på hela sommaren tror jag!

Åker hem till Dorro på söndag igen och jobbar sista veckan då, sen skjutsar mamma mig och elin till Umeå på torsdag igen, har ju så mycket saker som ska tillbaka till stan efter sommaren! Så det blir bäst att åka bil dit då. Elin ska va hos mig den helgen :) Vi ska på bio och bara chilla typ :)

Men nu måste jag in på farmville och titta till mina kor! Sedan ska jag koncentrera mig på vägen så inte min åksjuka börjar spöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback