Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Myh

10 saker jag har gjort idag:
1. Filat naglarna
2. Migrän
3. Spytt (NAJS)
4. Ätit yoghurt
5. Hittat massor med bananer på apiz
6. Sett på film
7. Smsat med älsklingen
8. Lyssnat på ljudbok
9. Legat i soffan
10. Blött näsblod

9 Första... :
- Första bästa kompisen - Erika Selin
- Första bil - Ingen
- Första kärlek - Shevchenko :}
- Första husdjur - Marsvin
- Första semester - Stugan
- Första jobb - Forslunds Tandvård AB
- Första köpta skiva - Magnus Uggla
- Första piercing - Öronen
- Första konsert - Magnus Uggla!

8 Senaste...:
- Senaste alkoholdrycken - Cider
- Senaste bilfärd - Övningskörning igår, måndag
- Senaste filmen du såg - The day the earth stood still
- Sista ringda telefonsamtal - Mamsi
- Senaste bubbelbadet - Hos Kims pappa, i höstas kanske?
- Senaste spelade CD-skiva - Ljudbok, Carrie - Stephen King
- Senaste gången du grät - Imorse, migrän
- Senaste måltiden - Yoghurt

7 Saker jag har på mig nu:
Sov t-shrit, sov short, trosor, hårsnodd, ring, aaaaaaaaah.

6st har jag någonsin...
- Dejtat en av mina bästa kompisar? Inte någon som varit min bästa vän innan vi dejtade
- Blivit arresterad? Nej
- Blivit kär vid första ögonkastet? Ja, älsklingen!
- Fastnat med blicken i någons urringning? Haha, ja!
- Sagt att jag älskar någon utan att mena det? Nej
- Busringt till någon? Alltså.. inte gjort det själv , men varit med!

5st Mina favoritsaker (ingen rangordning)...
Kims dator, mobilen, sängen, kuddar, pussar

4 st personer jag känner att jag kan berätta allt för...
- Kimzi
- Mamsi
- Myh
- Gud

3 st val...
- Blått eller rött? Rött
- Sommar eller vinter? Sommaren
- Choklad eller chips? Båda

2 st saker jag vill göra innan jag dör...
- Resa till Italien
- Adoptera ett barn

1 sak som jag ångrar...
Jag ångrar ofta att jag inte säger det jag vill säga till folk, utan väljer att inte ta konflikten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback