Please check my blog!

Vet inte hur man lägger in en sån där fin youtube skit så här kommer en länk för intresserade: http://www.youtube.com/watch?v=nyeJ2dhtvjQ

Please check my blog helt enkelt äger!

Iaf så tänkte jag uppdatera nu innan jag åker till Dorotea. Det har blivit lite ändrade planer nu. Skulle ju egentligen åka dit först på torsdagmorgon. Men då insåg jag att jag kunde jobba hemma på fotot på onsdag och mamma skulle till stan på imorgon (tisdag) så jag åker helt enkelt hem med henne! Skönt! Blir en och en halv dag extra! Kanske kan följa elin på skolan på onsdag också :) Vi får se!

Har Nationella i engelska imorgon också. Suckish. Men jag ska ta det med en klack spark, man kan alltid säga till läraren att man haft en dålig dag! Och även om jag bara får G på det så tror jag att jag kan flirta till mig ett VG iaf och det kommer jag vara nöjd med! Ska satsa på MVG i matten istället. Hrm..........................

Nu ska jag se project runway! Sov sött!

Kommentarer
Postat av: Myh

Hoppas engelskan gick bra och att du får det jättemysigt i dorro :) puss, love you! Saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback