Migrän

Jo idag kom de, inte alls roligt. Och sömnen går upp och ner. Allt kommer i perioder. Väldigt jobbigt. Blev väl helt enkelt för mycket i helgen. Hoppas på en lugn vecka nu.

Har för övrigt tappat bort mitt usb minne och hoppas verkligen att det är kvar på skolan. Annars blir jag ledsen.

I veckan blir det att göra klart fotot och skicka in bilderna, kan lägga upp dom här när jag är klar. Sen ska jag även skriva svenskan, en utredande text, antagligen om varför man blir nynazist. Har även engelskan jag ska börja med. Hoppas att skivan fungerar att spela i datorn, annars har jag problem.

Som sagt.. Hoppas på en lugn vecka. Men det ser inte ut så just nu. Tur jag har mamma att avreagera mig till. Världens bästa mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback