dålig inspiration

På grund av dålig inspiration till bloggning kommer här en lista ni kan roa er med.

Vad heter ni? - Anna och Kim
Hur träffades ni? - Vi fick kontakt genom en gemensam vän och på den vägen var det
Hur länge har ni varit tillsammans? - Lite över två år
Är ni förlovade? - Ja
Bor ni ihop? - Halvt, jag bor tillsammans med hans saker
Har ni barn? - Nej
Har båda körkort? - Nej
Kommer du ihåg er första kyss? - Ja, men någon kyss var det inte, skulle kalla det en snabb lite awkward puss
Vem sa " jag älskar dig" först? - Jag faktiskt
Vem är äldst? - Kimzi
Vilket stjärntecken är ni i? - Aaaah, kim kanske är... vädur? Haha, jag har ingen koll! Jag är lejon iaf! RAUWR
Vem fyller först på året? - Kimzibimzi
Håller ni i hand på stan? - Inte ofta! (Kan bero på att vi inte ofta är på stan tillsammans)
Vem är längst? - Men gud, sluta retas... Jag vet att jag är kort
Vem sjunger bäst? - Jag kan nog ganska säkert säga att det måste vara jag! Haha
Var någon av er oskuld när ni träffades? - Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? - Inte lika bra som vi gör nu
Vad har ni gemensamt? - Dålig humor, filmintresse, konstiga miner och en massa annat
Blev du kär i första ögonkastet? - Ja, jag var nog lite betuttad redan innan också
Har ni någon speciell låt? - Haha, kanske de!
Har ni gråtit i varandras armar? - Ja,
Har ni varit utomlands tillsammans? - Nej
Vilket är ert bästa minne? - På två år hinner man med ganska mycket. Men jag kommer aldrig glömma första "dejten". Han hade inte ens med sig nog mycket pengar att betala sin egen mat! Haha. Sötnosen.
Vem lagar bästa maten? - Samma som sången här, jag tror jag kan säga att det är jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? - Ser tv, pluggar och jag går i säng flera timmer före honom.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? - Jajemensan, det gör vi fortfarande
Blir du lätt svartsjuk? - Ja, tyvärr blir jag det. Och det är lite jobbigt att ha det så när han går skola med 20 tjejer
Brukar ni bråka? - Bråka gör vi inte, men vi diskuterar saker. Det blir lätt så när man börjar bli så bekvämma med varandra.
Ringer ni eller smsar ni mest? - Smsar
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? - Hans gröna ögon
Brukar någon av er prata i sömnen? - Haha, jag!

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilket är ert bästa minne? - På två år hinner man med ganska mycket. Men jag kommer aldrig glömma första "dejten". Han hade inte ens med sig nog mycket pengar att betala sin egen mat! Haha. Sötnosen.





hahah ;] smidigt

2009-04-26 @ 19:45:03
URL: http://maaatiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback